duminică, 15 februarie 2015

MIRACOL ÎN DOI


Dacă treci prin visul nopților ce vin
verau să-mi lași luna la fereastră,
să doarmă-n colțul meu de cer senin
găsit în zbor de-o pasăre măiastră.

Nu vreau să fie totul o-ntâmplare,
a te visa nu este-un simplu joc,
tu-mi ești femeia clipei următoare
în drumul meu spre roata cu noroc.

De-ar fi să fie-n viață visul o minune
și fruntea mea pământ necunoscut,
eu te-aș schimba din vis în rugăciune
și-aș da un rost la tot ce n-am putut.

Te rog s-alegi o noapte cum dorești,
să presărăm păcatul printre ploi,
odată-n viață vreau să-mi dăruiești
puterea de-a trăi miracolul în doi.

*Versuri : Ungureanu Gheorghe*
Duminică frumoasă tuturor!

24 de comentarii:

  1. Gasesti versuri minunate! Cat despre melodie, nu o cunosteam in interpretarea lui Domingo, parca este a lui Julio Iglesias, nu? Oricum, este minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc,melodia este a lui Placido D.din câte știu !
      Duminică frumoasă îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere
  2. O duminica minunata cu versuri romantice, asa cum ne-ai obisnuit deja.Pupici draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai sufletul frumos, dragă tizo. Postările tale au miez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc scumpa mea,Tiză și mă bucur că vă plac postările mele!
      Vă doresc o săptămână frumoasă!
      Cu tot dragul vă îmbrățișez!

      Ștergere
  4. deosebit de frumoasa postarea ta, draga Elena. Multumim ♥
    o seara minunata iti doresc. Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc CARMEN,drăguță ca întotdeaunea!
      O săptămână pe placul tău să ai,draga mea!
      O îmbrățișare mare din depărtare!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Flori muțumesc!
      O săptămână cu multe reușite îți doresc!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  6. Buna, Elena!
    Eeeeh! Miracol in doi... Superb! :)
    Zile fericite iti doresc, cu drag!
    Pupici si imbratisari!

    Super-extra melodie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos,Diana!
      O săptămână cu multe bucurii să ai,draga mea!
      Pup și îmbrățișez,suflet drag!

      Ștergere
  7. Романтичні вихідні...)))) чудово!

    xoxo, Juliana | PJ’ Happies :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Завдяки Юліана!
      Прекрасний день, мій дорогий!
      Поцілунки і обійми!

      Ștergere
  8. muy rico amiga feliz mardi gras.besos.

    RăspundețiȘtergere

  9. Muito lindo mesmo!

    Boa semana!
    。ه✿ྋ°•..

    RăspundețiȘtergere
  10. Poem frumos și o imagine de el, iar cafeaua este delicios. O zi bună și îmbrățișa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos,dragă Gica!
      O zi minunată vă doresc!
      Cu drag vă îmbrățișez!

      Ștergere