marți, 1 martie 2011

2 ANI DE PARADIS VERDE...





Dragi mei prieteni virtuali, acum doi când am început
acest blog mă întrebam ce o să scriu în el și cine o să
mă viziteze pe mine?!Acum am ajuns ca în fiecare dimineață
să îmi beau cafeaua în fața calculatorului citind o poezie,
lecturând o povestioară de-a voastră,ascultând o melodie
și nu în ultimul rând citind și notând rețete de prăjituri...
Am ajuns la cifra cu nr 250 de persoane interesate de acest
blog și pentru asta vă mulțumesc tuturor care mi-ați trecut
pragul și ați lăsat un semn ca drept dovadă,tuturor celor
care m-ați vizitat și tuturor celor care mă vor vizita.
Voi încerca ca și până acum să vă încânt atât privirea
cât și sufletul cu postările mele.
1 Martie
Primăvara să vă aducă
un mărțișor de sănătate
un ghiocel de noroc
o adiere de fericire
un nor de iubire
și un Soare strălucitor
asemeni sufletului vostru...

O PRIMĂVARĂ FERICITĂ TUTUROR VĂ DORESC!
Cu mult drag,ELENA

17 comentarii:

  1. La multi ani blogului tau! o primavara frumoasa si sa ne mai incanti si de acum inainate cu postari la fel de frumoase si interesante!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani PARADISULUI VERDE si tie draga Tizo.Sa ne mai incanti cu bogatia de frumos cu care ne-ai obisnuit.
    O primavara binecuvantata de Dumnezeu sa ai draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!!!!cat mai multi ani de blog sa ne poti incanta cu minunatele postari,o primavara frumoasa , plina de iubire si sanatate!!!!!!!te pupppp cu mare drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Viata lunga cu primaveri minunate..

    RăspundețiȘtergere
  5. La Multi Ani blog-ului tau, si numai bucurii si fericire iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Au fost doi ani frumosi, in care ne-ai bucurat, ne-ai atins fibra sensibila... ca si acum ne-ai adus aminte de vremurile frumoase cand muzica erea... muzica adevarata...

    Draga Elena iti urez cat mai multi ani de blog, si cat mai multe articole unice... cum numai tu stii sa faci.

    Profit sa-ti urez o primavara frumoasa, si sper ca ai avut o zi frumoasa a femeii, ca te-ai simtit mandra de a fi femeie, si doresc ca ziua mamei sa fie o zi speciala pentru tine.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. minoki,
    Mulțumesc Minoki..
    O primăvară frumoasă și ție
    scumpa mea !
    Te pup și îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. elena marin-alexe,
    Mulțumesc din suflet scumpa
    mea Tiză pentru urări și sper
    să reușesc și de aici inainte
    să vă încât sufletul cu postările
    mele.
    O primăvară frumoasă și multe
    bucurii să aveți!
    Mii de îmbrățișări și un pupic...

    RăspundețiȘtergere
  9. Mirela,
    Mulțumesc Mirela!
    O primăvară minunată și ție
    și plină de dragoste!
    Te pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Rusu Larisa,
    Mulțumesc Larisa!
    Să ai parte de-o primăvară
    superbă!
    Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. LumiRO,
    Mulțumesc Lumi!
    O primăvară frumoasă!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Daniela,
    Mulțumesc scumpa mea!
    Mesajul tău ma făcut să lăcrimez,
    abia aștept să vină vară și sper
    să te vad...voi continua și anul
    acesta să încât privirile tuturor.
    Să ai o primăvară plină de iubire
    din partea celor dragi!
    Te pup și îmbrățișez cu multă dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  13. La Multi Ani si cat mai multe postari frumoase si interesante!O primavara frumoasa,senina cu multe bucurii!pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  14. Gabriela,
    Mulțumesc Gabriela!
    O primăvară frumoasă
    și ție scumpa mea!
    Te pup și te mai aștept...

    RăspundețiȘtergere
  15. LA MULȚI ANI PARADISUL VERDE. DOAMNA ELENA MARIN ALEXE. VĂ MULȚUMESC PENTRU TOT ȘI TOATE CE GĂSESC PE PAGINILE DUMNEAVOASTĂ.MULTĂ SĂNĂTATE VĂ DORESC.

    RăspundețiȘtergere
  16. alois1,
    Mulțumesc de mesaj
    și vizită!
    Un weekend exclent!

    RăspundețiȘtergere
  17. PENTRU ELENA; MULTE MULȚUMIRI DIN TOT SUFLETUL PT.FRUMOASELE POEZII ÎNSOȚITE DE IMAGINI SUPERBE. SĂRUT MÎNA ALOIA DIN BACĂU. MLTI ANI DE BLOG.

    RăspundețiȘtergere