joi, 17 martie 2011

De dragoste...

Te văd în dulce răsărit,
În fiecare zi,
Și-ți las un semn să mă găsești
Pe când te vei trezi...

Te văd în petale de flori,
Mireasma lor mă-mbată,
Și simt îmbrățișarea ta,
De fiecare dată!

Te văd pe cerul înstelat,
Doi ochi ca două stele.
Cum mă privesc neâncetat,
Să zbor, aș vrea, la ele...

Te văd în visul meu etern,
Șgalnic și frumos,
Și când pășești spre mine ferm,
Privirea-mi cade-n jos...

Să fug,nu vreau,căci îmi doresc,
În brațe să mă strângi,
Să mă săruți fierbinte, tandru,
Minute-n șir, prelungi...

Oh, dulce vis,ce te repeți,
În fiecare noapte,
Atât de-aievea îl trăiesc,
Deși, tu ești departe !
(Elena M.)

14 comentarii:

  1. Calda si plina de romantism poezia.Te imbratisez Tizo draga!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eleno, dar romantica mai esti, dragalaso! Sper sa iti fie de folos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lant de rugaciune pentru Japonia! Azi la ora 22!!!

    http://mmarysplendoareaiubirii.blogspot.com/2011/03/lant-de-rugaciune-pentru-japonia-azi-la.html

    Dumnezeu sa va binecuvanteze!

    Pace si bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. elena marin-alexe,
    Mulțumesc scumpa mea Tiză!
    Un sfârșit de săptămână
    frumos vă doresc!
    Vă îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. minoki,
    Mulțumesc Minoki..
    Puțin romantism nu strică
    scumpa mea și apoi este
    doar o poezie.
    Să ai o zi frumoasă!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. mmary,
    Mulțumesc de vizită!
    Sincer îmi pare tare rău
    de ei și cred cu tărie că
    cineva acolo sus îi iubește..
    O zi frumoasă!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Lumi RO,
    Mulțumesc..
    Să ai o zi minunată!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragostea… atat de greu de definit, explicat, povestit despre ea. Nu va disparea niciodata ci va fi la fel ca intotdeauna. E vesnica!

    RăspundețiȘtergere
  9. FreeSeoDesign,
    Mulțumesc!
    Un weekend excelent!

    RăspundețiȘtergere
  10. Faina declaratie, faina daaaaaaaaa !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Brandusa,
    Te văd în dulce răsărit,
    În fiecare zi,
    Și-ți las un semn să mă găsești
    Pe când te vei trezi...

    Mulțumesc Brândușa!
    Un weekend excelent!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. versuri pentru suflet...esti o romantica incurabila se pare! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. ADA,
    Te văd pe cerul înstelat,
    Doi ochi ca două stele.
    Cum mă privesc neâncetat,
    Să zbor, aș vrea, la ele...
    Da,ai ghicit scumpo!
    Te pup și mulțumesc mult..

    RăspundețiȘtergere