joi, 10 martie 2011

Fă-mă Doamne floare albă!


Fă-mă Doamne bob de rouă
Dimineața-n prag de soare,
Să-mbrac crinii-n haină nouă,
Să le dau din ochi culoare!

Fă-mă Doamne floare albă,
Roua-a răsăritului,
Să fiu dor și să fiu salbă
În calea iubitului!

Fă-mă Doamne o livadă
În calea flămândului
Sufletu să-mi fie roadă
Gura mea, a dorului!

Fă-mă lună-n a lui cale
Să mă-ntrebe pe ascuns
Gura lui ce cânt'a jale,
Când iubita n-a ajuns...

Fă-mă floare de pe stânci
În culori de albăstrea,
Să-i sădesc în ochii-adânci
Floarea de nu-mă-uita!

Fă-mă tot și fă-mă-n toate
Doar a lui, o turturea!
S-ating stelele rotate
Gura lui, de gura mea!
(Floryana)

10 comentarii:

  1. Ce frumos... si cum rimeaza...
    Te pup draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Plina de speranta si foarte incantatosre poezia!

    Fă-mă Doamne bob de rouă
    Dimineața-n prag de soare,
    Să-mbrac crinii-n haină nouă,
    Să le dau din ochi culoare!

    O zi buna Tizo!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lumi RO,
    Un weekend excelent!
    Te pup și pe curând!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daniela,
    Fă-mă Doamne floare albă,
    Roua-a răsăritului,
    Să fiu dor și să fiu salbă
    În calea iubitului!
    Mă bucur că ți-au plăcut
    scumpa mea!
    Să ai un weekend minunat!
    Te ți îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. elena marin-alexe,

    Fă-mă floare de pe stânci
    În culori de albăstrea,
    Să-i sădesc în ochii-adânci
    Floarea de nu-mă-uita!

    Mulțumesc scumpa mea Tiză!
    Un sfârșit de săptămână minunat!
    Vă pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Très joli.
    Bon week-end et à très bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nadli,

    Merci ma chérie!
    Un grand week-end!
    Je t'embrasse et à bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  8. Elena draga,te asteapta un premiu in bucataria mea,ti-l dedic pentru tot ceea ce ne oferi,te pup cu mare drag si-ti doresc o seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mirela,
    Mulțumesc mult îl voi
    ridica cu mare plăcere!
    O duminică frumoasă îți doresc!
    Te pup și îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere