sâmbătă, 19 martie 2011

Splendori în Marea Roșie














18 comentarii:

  1. Dar nici nu ma indoiam, Eelena, ca in Mare Rosie poti gasi altceva. Ne incanti din nou privirea cu imagini spectaculoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cate frumuseti !!!
    ...si toate aprope neatinse de om, necladite de om.
    Atunci de ne-ar mira divinul din toate, divinul din noi ?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb,mi-ar place sa le pot vedea pe viu,,,,dar nu cred,desi cine stie,,,pupp si un weekend minunatttt!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. minoki,
    Mă bucur că-ți plac Minoki..
    Să ai un weekend minunat!
    Te pup cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Brandusa,
    Mi-ar fi plăcut să le
    văd pe viu,nu în poze..!
    Să ai un weekend de vis!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. taio,
    Mulțumesc de vizită
    și semnul lăsat!
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirela,
    Mulțumesc draga mea și
    mă bucur că ești bine..
    Să ai un weekend de vis
    alături de soțul tău!
    Te pup și îmbrățișez cu
    multă dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne, ce frumusete!
    Aproape ca uiti sa respiri privind minunatiile astea. Multumesc de frumos, Elena draga!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ces photos sont magnifiques.
    Bravo!!!!
    A très bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  10. toujours de belle photos bravo
    à bientôt

    RăspundețiȘtergere
  11. Aris,
    Mulțumesc de vizită.
    Să ai o săptămână frumoasa!
    Te pup și te mai aștept!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nadji,

    Bonjour mon cher!
    Merci de votre visite.
    Passez une bonne semaine!
    Je t'embrasse et à bientôt ..

    RăspundețiȘtergere
  13. Fimère,

    Bonjour mon cher!
    Merci cher.
    Une belle semaine!
    Je t'embrasse et à bientôt ..

    RăspundețiȘtergere
  14. Splendori creata de Dumnezeu pentru a ne lasa nuti de uimire si pierduti in admiratie.
    Tizo drga multumesc pentru atata frumusete, la care ne inviti!

    RăspundețiȘtergere
  15. elena marin-alexe,
    Și eu vă mulțumesc
    scumpa mea Tiză pentru vizită!
    Vă doresc o săptămână frumoasă!
    Vă pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere