miercuri, 23 martie 2011

Te caut...


De când mă plimb prin lume
Mereu în căutarea ta,
Unde te ascunzi tu,unde?
De nu te pot găsi în ea.

Te-am căutat adânc în noapte
Te-am căutat prin pustii,
Vreau să aud ale tale șoapte,
Te aștept, de ce nu vii?

Aștept acea zi sau noapte
Când căile noastre se vor întâlni,
Aștept să aud ale tale șoapte,
Te aștept, de ce nu vii?

Iar rămân în căutare,
În așteptarea acelei zile,
Când îmi vei apărea în cale,
Când pe tine te voi găsi.

Acest vis frumos și dulce
Mereu îl voi urmări,
Timpul vine și se duce
Eu oricum te voi găsi.
(Lenuș C.)

16 comentarii:

  1. Frumoasa poezia Tizo!
    Iti doresc o seara cu clipe de basm!

    RăspundețiȘtergere
  2. O seara frumoasa si plina de poezie iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos,,,,,acum cativa ani ma regaseam in ea,insa acum sunt fericita si implinita sentimental(era ceea ce-mi lipsea),,,,si doresc tuturor sa nu-si piarda speranta si credinta,,,,toate se vor implini la timpul lor.Te pup cu mare,mare drag si-mi face mare placere sa urmaresc cu ce ne incanti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper să îl găsiţi pentru a mai avea un motiv să mai scrieţi o poezie :).

    RăspundețiȘtergere
  5. elena marin-alexe,
    De când mă plimb prin lume
    Mereu în căutarea ta,
    Unde te ascunzi tu,unde?
    De nu te pot găsi în ea.

    Mulțumesc Tizo draga mea!
    O zi excelentă!
    Vă pup...

    RăspundețiȘtergere
  6. minoki,
    Te-am căutat adânc în noapte
    Te-am căutat prin pustii,
    Vreau să aud ale tale șoapte,
    Te aștept, de ce nu vii?
    O zi frumoasă precum
    o poezie îți doresc scumpa mea!
    Te pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  7. mirela,
    Bună dragă Mirela!
    Sincer mă bucur pentru tine
    sau mai bine spus pentru voi
    și vă doresc ca această fericire
    să dureze o veșnicie.
    Să ai o zi frumoasă!
    Te pup și îmbrățișez
    cu multă,multă dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  8. Costea,
    Mulțumesc,dar până atunci
    vor mai fi și altele...
    O zi minunată să ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Lumi RO,
    Acest vis frumos și dulce
    Mereu îl voi urmări,
    Timpul vine și se duce
    Eu oricum te voi găsi.

    Mulțumesc..
    Să ai o zi superbă!
    Mii de pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  10. une magnifique poésie
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  11. Fimère,

    Merci ma chérie!
    Une journée magnifique!
    Je t'embrasse et à bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nadji,
    Bonjour mon cher!
    Un grand week-end!
    Je t'embrasse et à bientôt

    RăspundețiȘtergere