marți, 29 martie 2011

Programul prima casă - minunat,incredibil...
















Aceste creaturi mici și-au construit cuibul
deasupra pervazului ferestrei unei case
dintr-o localitate spaniolă.Proprietarul
casei,Daniel Carbajal Salsona a urmărit
în fiecare zi,timp de aproximativ două
luni munca celor două păsărele.
Acesta a fost fascinat și uimit observând
cum păsărelele munceau aprox.8-10 ore
pe zi,șase zile pe săptămână iar Duminica
se odihneau și nu aduceau la cuib nici
măcar un fir de pai.Această specie de
păsări cu un comportament sociabil,
precum și alte specii cum ar fi turturica
și porumbelul se mai numesc și păsările
lui Dumnezeu.Ele formează perechi pe
viață iar în cazul dispariției ori morții
unui membru al unei perechi,celălalt
nu își mai”reface viața”,deosebind
astfel binele de rău.(doar câteva poze)

22 de comentarii:

  1. Elena,sunt extraordinare,,,si-au facut si la mine pe balcon si mi-a fost tare mila sa le stric cuibul,desi fac mare mizerie le-am lasat,,,,,dar anul asta nu au mai venit,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos. M-a emotionat extraoridnar de tare. Si ma gandeam ce simplu ar fi daca si la noi am face asa repede casa. Si din aceleasi materiale. sa ai o zi frumoasa si abia astept urmatoarele poze.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant! In copilarie, urmaream niste randunici care-si facusera cuib sub streasina casei bunicilor. Veneau in fiecare an, si le asteptam cu nerabdare!

    RăspundețiȘtergere
  4. WOW, nu am urmarit niciodata nici o pasare cum isi face cuibul, este foarte interesant!

    RăspundețiȘtergere
  5. mirela,
    Nu este timpul trecut,
    poate revin.
    O seară excelentă!
    Te pup și îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. minoki,
    Se mai fac și la noi
    din cârpici..
    Seară minunată draga mea!
    Pup și te mai aștept..

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristi,
    Și eu am urmărit cînd eram
    copilă și mă certau bunici.
    Seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Lumi RO,
    Este cu adevărat interesant!
    O seară plăcută!
    Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  9. C'est tout simplement extraordinaire.
    A très bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos si interesant,imi plac pentru ca sant foarte inteligente,nu am avut ocazia sa vad cum pasarile asi construesc casutele ,foarte emotionant!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Rusu Larisa,
    Muțumesc Larisa.
    O zi excelentă!
    Te pup și îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nadji,

    Bonjour mon cher!
    Have a nice day!
    Je t'embrasse et à bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  13. Gabriela,
    Mulțumesc Gabriela pentru
    vizită.
    Să ai o zi frumoasă!
    Pup și te mai aștept!

    RăspundețiȘtergere
  14. Fascinante fotografiile si interesanta munca acestor micute suflete care traiesc, anotimpuri pe diferite continente. Am putea incerca cel putin sa intelegem ceva din viata altor specii. Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  15. C T,
    Mulțumesc.
    Un weekend excelent!
    Te pup..

    RăspundețiȘtergere
  16. interesant, nu am vazut pina acum un cuib facut intr-un asemenea loc .incredibil um isi construesc aceste pasari cuibul. Felicitari pt postarea ta .Nu oricand si oriunde ai ocazia sa privesti ceva atat de impesionant

    RăspundețiȘtergere
  17. IULISA,
    Mulțumesc de vizită
    și semnul lăsat.
    Să ai un weekend plăcut!
    Te îmbrățișez și te mai aștept!

    RăspundețiȘtergere
  18. mi-au placut f. mult aceste imagini cu cuiburile pasarelelor si inteligenta lor

    RăspundețiȘtergere
  19. anana,
    Mulțumesc de vizită
    și semnul lăsat!
    O după amiază frumoasă!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere