duminică, 15 iunie 2014

ATÂT DE DULCE....

Atât de dulce ești,nebuno,
Că le ești dragă tuturor,
Cunosc femei ce după ochii
Și după zâmbetul tău mor.

Femei frumoase și copile
Te-ar îndrăgi, te-ar săruta.
Tu ai iubirea tuturora
Și numai eu iubirea ta.

Un farmec blând de fericire
Tu răspândești oriunde-i sta
Ești fericirea tuturora
Și eu sunt fericirea ta.

De râzi, se desprimăvărează,
Învie totul unde-i sta,
Căci tu ești viața tuturora
Și numai eu viața ta.

De dragul tău și flori și oameni
Și stele să trăiască vor.
Pe mine mă iubești tu numai
Și numai eu doresc să mor.

Mihai Eminescu


10 comentarii:

  1. Poem frumos minunat descris.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc AGATA!
      O duminică frumoasă îți doresc draga mea!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Și eu îți mulțumesc de vizită,Coco!
      O duminică plăcută să ai!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  3. Hello Dear * ELENA*
    Thank you for the beautiful music I could read a wonderful poem.
    Your coffee tastes delicious.
    I send kisses and greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
  4. O ramai, ramai la mine... :)))
    pupici draga mea "romanitica"
    Seara faina si un început de saptamana minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ”Atât de dulce ești,nebuno,
      Că le ești dragă tuturor.”
      Mulțumesc draga mea,Minnie!
      Să ai o săptămână cât mai ușoară și plină de realizări!
      Pup și îmbrățișez cu tot dragul!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Mulțumesc Flori!
      Eu ador poeziile lui!
      O zi minunată îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere