duminică, 8 iunie 2014

PENTRU TINE,DRAGOSTE!


Mă-mbrac în tine, dragoste nebună
În forța ta ce vine din pustii
Să mă cobor apoi pe-un colț de lună
Și să te-aștept la mine,tu să vii...

Să-mi încălzești cu stelele a mea viață sură
Să uit de clipele care au fost târzii,
Nu vreau să mai aud nici de măsură
Nu fac decât să te aștept să vii...

Din ochii mei și lacrima să fugă
Să o găsesc în strugurii din vii,
La mine doar iubirea să ajungă
Și-alăturea cu ea, doar tu să fii...

Să fii mereu icoana vieții mele
Iar eu să-ți fiu albastrul din priviri
Pe noi nu vreau să plouă decât cu stele,
Să ne iubim apoi cu foc în nopțile târzii...

Ușor și tandru, cum știm că-i iubirea
Și mângâierile să curgă ca un val,
Să fim mereu precum țărmul și marea
Iar tu să-mi fii ultimul mal...
(NELI)

Duminică plăcută vă doresc!

14 comentarii:

  1. Romantica... asa ca în totdeauna! ♥
    pupici Elena draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea Minnie!
      Fie așa cu zici tu!
      Îți doresc o duminică minunată!
      Pup și îmbrățișez draga mea!

      Ștergere
  2. Fairy tale with you, as usual, beautifully hot. I greet you

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi era dor de o poezie si stiam unde s-o gasesc!O seara cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea!
      O searaă frumoasă îți doresc!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  4. Riquisima entrada mi amiga.Bueno domingo.besitos.

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoasă postare... plăcute versuri!
    cu drag, îţi doresc o săptămână minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea!
      O săptămână ușoară îți doresc!
      Pup cu drag!

      Ștergere
  6. o poezie duios-romantica, pup Elena, o zi ffrumoasa iti doresc1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo îți mulțumesc!
      O zi superbă îți doresc!
      Mii de pupicei!

      Ștergere
  7. ELENA, este foarte frumoasă poezioara, și poza, și melodia!
    Pupici dulci, ELENA!
    Foarte frumos la tine, atmosferă plăcută, plină de bucurie!
    Zi frumoasă, ELENA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc MARIA!
      O zi pe placul tău îți doresc draga mea!
      Pupic dulce!

      Ștergere