duminică, 22 iunie 2014

~ DORINȚA MEA ~


Mă mângâie iubirea, cu glasui tare dulce
În neuitări m-adoarme, pe-o geană în bătăi.
Dar ea stă mereu trează, refuză să se culce
Veghindu-mi mie somnu, că-n ziua cea dintâi.

Și un sărut pe buză, în zbor îl simt ușor...
Ce dulce-mi este visul,nicicând nu m-aș trezi.
În șoaptele iubirii, mi-e atât de binișor...
Cum altfel fericirii, în brațe să îi fii?

Mă leagănă iubirea, mai mult ca niciodată
La pieptul ei să dorm, o viață-ntreagă-aș vrea
Și ziua se preschimbe, în noapte fermecată
E numai o dorință!Dar e dorința mea...
(Jurca Marilena Florina)
Duminică plăcută tuturor!

15 comentarii:

  1. O duminică frumoasă îţi doresc! Minunate versuri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă doresc o duminică frumoasă! salutări

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AGATA îți mulțumesc!
      O duminică minunată îți doresc!
      Te îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  3. Beautiful Elena
    Good weekend for you nas you
    Family.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adriano obrigado!
      Pleasant domingo com a família!
      Saudações amigo.

      Ștergere
  4. Beautiful words....
    Have a good afternoon Elena :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vorbe ce mangaie , muzica lina si imagini de vis, stii tu prea bine ce ii trebuie unui weekend perfect.

    RăspundețiȘtergere
  6. Se incheie weekendul dar versurile, imaginile, muzica ar trebui sa ne insenineze toata saptamana,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea!
      O săptămână minunată îți doresc!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  7. draga Elena, multumim pentru minunatele versuri si pentru cafeluta insotita de flori gingase.
    Sa ai un start bun în saptamâna ce începe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN îți mulțumesc de vizită!
      O săptămână ușoară și plină de reușite îți doresc!
      Pupici și îmbrățișări!

      Ștergere
  8. Ziua buna sa iti fie, Elena!
    Si gandul meu la dragoste se opreste si o doresc vie in fiecare clipa. :)
    Zile fericite pline de iubire sa ai!
    Imbratisari cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos,Diana!
      O zi superbă îți doresc draga mea!
      Pupici și îmbrățișări!

      Ștergere