duminică, 29 iunie 2014

MĂ-NTORC LA TINE


Mă-ntorc la tine, dezgolită de idei,
Și te aștept în astă primăvară,
Desculță, să mă ningă flori de tei,
În taina înfloririi de o seară!

Mă- ntorc la tine, albă, desfrunzită,
Să mă îmbraci cu iarbă și cu floare,
Să-ți fiu o întrebare nerostită,
Dintr-un poem cu nuferi și cu soare!

Mă-ntorc la tine-n rochie ciclam,
Să mă confuzi c-o roză azalee,
Să nu mă-ntrebi nimic... nici dacă am,
De înflorirea noastră, vreo idee!

Mă-ntorc la tine, ca-ntr-o reverire,
Rămasă dup-o iarnă mult prea grea,
Și rătăcită-n vers de poezie,
Să mă găsești în... primăvara mea!
(Camelia Stan)
Duminică plăcută tuturor vă doresc!

8 comentarii:

  1. Simteam ca voi citi ceva deosebit la tine aici.Este necesar si ajuta la concediu.Te pup Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea!
      Îți doresc o săptămână minunată!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  2. atât de frumoase versuri! inclusiv fotografia fetei pe malul apei, cu dulcica pălăriuţă - mi-ar place să fiu şi eu aşa măcar o dată acolo!
    cu drag, îţi doresc o seară minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ți plac draga mea!
      Îți doresc o zi însotită și cât mai plăcută!
      Pupici și îmbrățișari!

      Ștergere
  3. Gosto das fotos que aqui nos mostras! São de rara beleza. O poema fala da Primavera que está chegando com os seus perfumes e as suas flores. É bom estar num lugar tão lindo e inspirador. Beijos..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Obrigada querida Maria Emilia!
      Tenha um bom dia!
      Beijos e abraços!

      Ștergere