miercuri, 25 iunie 2014

”METTERHORN sau PIRAMIDA PERFECTĂ” - ELVEȚIA


Elveția a fost și rămâne țara europeană impresionantă,fie că discutăm
despre ceasuri,ciocolată,sistem bancar sau peisaje naturale.
Elveția trezește în oricine un fior,Țara Cantoanelor a fost înzestrată
de Mama Natură cu o mulțime de minunății printre care și multele
Matterhorn sau ”Piramida perfectă” de 4748 de metri.

sursa:descopera.ro
M.F.C. Ideea aparține lui CARMEN

21 de comentarii:

  1. Bună dimineaţa !
    A venit şi vara, câmpul este verde şi înmiresmat, dar, din păcate, zilele încep să scadă căci trecuserăm de solstiţiul de vară.
    Să ai o MFC frumoasă şi liniştită ca marea după furtună, aşa cum este dimineaţa asta la Bălgrad.

    RăspundețiȘtergere
  2. I love the mountains, the ones that you show are beautiful. Regards

    RăspundețiȘtergere
  3. Peisaje de vis!
    Multe imbratisari draga mea !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ți plac,IULISA!
      Mulțumesc!
      O zi plăcută draga mea îți doresc!
      Pupici și îmbrățișări!

      Ștergere
  4. Acolo si natura e PERFECTA!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. O piramidă atacată din greu de alpiniști, escalada pe muntele Matterhorn fiind socotită o adevărată probă a măiestriei pentru oamenii muntelui. Această piramidă de piatră este socotită muntele cel mai greu de cucerit din Europa, datorită pereților săi foarte drepți, în special cel estic. Frumoase imagini !

    Happy WW, Elena !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Zina!
      Din fericire am ajuns de câteva ori în Elveția dar,acest munte mi-a scăpat
      și l-am văzut de la distanță!
      O zi însorită îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  6. Buna, Elena!
    Super alegere pentru MFC! Monte Cervino, cu unul dintre pereti aproape vertical! Uuuu! Doar privindu-l si ma ia cu oboseala la gandul ca unii l-au escaladat pe vestitul Metterhotn! Doar il salut, si ma duc! :)
    Noapte linistita iti doresc si zile fericite!
    Imbratisari cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana!
      Am ocazia să-l văd de fiecare dată când merg la fiul meu
      și mă ia amețeala privindu-l!
      Zi cât mai frumoasă îți doresc draga mea!
      Cu tot dragul te pupic și îmbrățișez!

      Ștergere
  7. superbe, superbe imagini!
    o o noapte buna iti doresc Ellena, pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo îți mulțumesc!
      O zi superbă îți doresc!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  8. Superbe imagini! Nu e cumva muntele care a inspirat forma ciocolatei elvetiene Toblerone?
    Numai bine, Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Vulpița!
      Nu știu,tot ce se poate!
      O zi senină îți doresc!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere
  9. Mulțumesc Gabi!
    Zi superbă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. minunate fotografii - nu ştiam despre această ''piramidă'' ! interesantă postare! felicitări !

    RăspundețiȘtergere
  11. Este o încântare să călătoresc prin blogul tău plin de frumuseţi. Mulţumesc, Tizo, draga mea! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc scumpa mea Tiză!
      Vă doresc o duminică frumoasă!
      Vă îmbrățișez cu mare drag!

      Ștergere