vineri, 20 iunie 2014

Case,grădini,flori,imagini de vis ...

Weekend plăcut tuturor!

18 comentarii:

  1. •° Olá!
    Tão lindos como sonho!...
    º°。♡♡

    Ótimo dia cheio de luz e muita paz!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    º。✿✿º°

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Graças querida Inês!
      Um fim de semana maravilhoso que você quiser!
      Beijos e abraços!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Diverse îți mulțumesc de vizită!
      Weekend plăcut îți doresc!

      Ștergere
  3. Buna, Elena!
    Imaginile, toate, sunt minunate. Penultima, insa, mi-a atras atentia in mod deosebit pentru ca-mi pare a fi o casa unde usa e mereu deschisa si ocupantii au multi prieteni (asa-mi place sa cred) :)
    Zile fericite sa ai!
    Imbratisari cu drag! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos Diana!
      Și mie mi-a plăcut, dar mă întreb oare acolo nu plouă?
      Un weekend cât mai plăcut draga mea!
      Pupici și îmbrățișări generoase!

      Ștergere
  4. nu mai ştiu ce să zic-totul este minunat!
    grădinile mele sunt frumoase - zic eu, dar nu cu acest gen de frumuseţe, de vis - ci o frumuseţe mai necioplită, mai sălbatică şi mai mult spre grădinărit...
    îţi doresc, cu drag, un weekend cât mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea!
      Tu ești mai avantaja cu grădina ta,fi sigură de asta!
      Un weekend plin de bucurii îți doresc!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  5. vaaaai cat de colorat si vesel, curat si placut este în jurul fiecarei case prezentate aici. O atmosfera de vis in gradinile astea multicolore. Multumim, Elena draga. pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc CARMEN!
      Un weekend de vis draga mea!
      Pupici cu mare drag!

      Ștergere
  6. ÎNTR-ADEVĂR DE VIS! tOATE SUNT FRUMOASE, DAR MIE CEA DE-A PATRA MI-AR FI DEAJUNS... ÎMBRĂŢIŞĂRI TIZO, DRAGĂ!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea Tiză!
      Și mie îmi place mult aleea cu flori!
      Un weekend cât mai frumos vă doresc!
      Pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  7. *ELENA*, this picture is like a dream.
    Beautiful.
    I send kisses and greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
  8. Beautiful like a dream....
    Kisses <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Beautiful places. But nothing is like sweet home :)
    Have a nice evening

    RăspundețiȘtergere