duminică, 15 martie 2015

MERGÂND AGALE


Te-am invocat în noaptea asta mută,
Să îmi răspunzi la întrebarea... vrută,
Ce simți și ce gândești când dorul vine
Și te îneacă-n lacrimi și suspine?

M-am pus în locul tău pentru o clipă,
Și m-am zbătut cu-o singură aripă,
E greu să-nnozi eșarfa ruptă-n patru
Să fii eroul piesei 'n amfiteatru...

M-am revăzut la brațul tău... divină...
Copilă inocentă, fără vină,
Ce te iubea nebună și trufașă
Într-un context care murea... din fașă...

Și te privesc... și mă privesc... în clipe
Ce-au însemnat mai mult decât... risipe...
Suntem cărunți, cu gândurile goale,
Pe drumuri, separat mergând... agale...
*Versuri: Marilena Velicu*
Duminică frumoasă tuturor vă doresc!

14 comentarii:

  1. Have a very beautiful Sunday!
    Hug Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much Criss!
      Sunday pleasant, my dear!
      Kisses and hugs!

      Ștergere
  2. ه°·هჱ⊱
    Bonito post.

    Ótimo domingo com tudo de bom!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ჱه° ·.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Muito obrigado, Ines!
      Bom domingo, minha querida!
      Beijos e abraços!

      Ștergere
  3. Bel post e stupendo video, buona domenica...ciao.

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Thanks dear Ljubinka !!
      I wish you a nice day, friend!
      Kisses and hugs!

      Ștergere
  5. Asa este la batranete!Traim din amintiri.M-a rascolit un pic poezia.Te pup,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Flori,sunt doar niște versuri!
      O săptămână minunată îți doresc!
      Te pup cu mare drag!

      Ștergere
  6. Buna, Elena!
    Mergand agale, dar la brat, pe acelasi drum curat. :)
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata!
    Imbratisari si pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana,”Suntem cărunți, cu gândurile goale”!
      Îți doresc o săptămână pe placul tău,draga mea!
      Pupici și îmbrățișări!

      Ștergere