duminică, 22 martie 2015

NU MĂ-NTREBA DE CE


Nu mă-ntreba de ce iubesc tăciunii...
În ei au ars cândva iubiri mărețe.
Nu mă-ntreba de ce îmi place ploaia...
Ea mi-a spălat privirea de tristețe.

Nu mă-ntreba de ce sărut cu sete
Apusul roșu ca un măr tomnatic,
Nu mă-ntreba de ce îți scriu poeme,
Sunt un torent pe cerul tău fanatic...

Nu mă-ntreba de ce la țărmul mării
Visez, și plâng, nisipul din cristale...
Nu mă-ntreba de ce sub luna plină
Adorm și zbor, minune între stele...

Nu mă-ntreba de ce trăiesc alegro...
Eu simt cum timpu-n ore se comprimă,
Nu mă-ntreba de ce respir iubire...
E o-ntrebare care mă deprimă.
*Versuri: Marilena Velicu*
Duminică frumoasă tuturor!

12 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mulțumesc Coco,nici eu nu știu să-ți răspund!
      O săptămână minunată îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere
  2. superba fotografie, minunate versuri, multumim pentru aceasta postare de duminica!
    imbratisari si gânduri bune.
    o seara placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc CARMEN pentru gândurile tale bune!
      Îți doresc o săptămână minunată și plină de reușite!
      Pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  3. Poezia m-a dus catre un cantec mai vechi.Frumoase clipe ne oferi.O saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flori mulțumesc,tot ce se poate....mie îmi place mult Marilena Velicu!
      O săptămână frumoasă îți doresc!
      Îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  4. o poezie plina de prospetime dar si de sensibilitate...multumim, Elena! :)
    pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo mulțumesc!
      Un gând bun și o zi senină îți doresc!
      Pup cu mare drag!

      Ștergere
  5. Buna Elena!
    O minunata poezie. :)
    Zile fericite iti doresc!
    Imbratisari si pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana!
      O zi pe placul tău,draga mea!
      Pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere