vineri, 27 martie 2015

REFLEXII - WEEKEND PLĂCUT VĂ DORESC TUTUROR!


sursa:google.ro

32 de comentarii:

  1. When the wind doesn't blow, the surface of the lake or other reservoir can be like a mirror :) I like so much the third photo.
    Have a sunny weekend ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jula thanks!
      Third is great!
      Weekend pleasant, my dear!
      Kisses and hugs!

      Ștergere
  2. Poze frumoase cu reflecții în apă. Un weekend plăcut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga,Gica!
      Weekend minunat vă doresc!
      Vă îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  3. Tare frumoase,dar a treia este preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Flori mulțumesc,este mai deosebită a treia!
      Weekend perfect să ai!
      Pupicei.

      Ștergere
  4. Hello my dear ♥Elena♥,
    thank you for your visit. The pictures are a balm for the soul.
    I embrace you ♥.
    Wonderful weekend
    Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you my dear, Criss for wishes!
      Weekend beautiful and I wish you!
      Kisses and a big hug!

      Ștergere
  5. M-ai lăsat fără cuvinte . . . O culme a frumusețiii și delicateții , o lume plină de culoare și de mișcări sfioase ! Weekend plăcut , draga mea Elena ! Pupicei și îmbrățișări dulci xx !

    Cu drag ,
    ❤️ Eca ❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că ți-a plăcut Eca,mulțumesc!
      Weekend superb îți doresc!
      Te pupic dulce, scumpo!

      Ștergere
  6. Reflexii...! si ce reflexii! :) Sa tot stau cu ochii la ele si sa-mi imaginez ca gandurile iau o pauza!
    Buna, Elena!
    Mereu gasesti fotografii extra!
    Iti doresc un minunat sfarsit de saptamana si multumesc pentru urare!
    Imbratisari si pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana și mă bucur că ți-am făcut ziua frumoasă!
      Îți doresc un weekend pe placul inimii tale,draga mea!
      Pupici și îmbrățișări generoase!

      Ștergere
  7. Oh, my God.
    ELENA, in you is beautiful.
    Each photo arouses my admiration.
    I wish you a nice weekend.
    Kisses and greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks dear, Lucia!
      I wish my dear nice weekend!
      With all kiss you and hug sake!

      Ștergere
  8. Pur si simplu PERFECT ROMANTIC! O atmosfera divina!
    Weekend minunat sa ai, Elena draga. Pupici ;-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN mulțumesc!
      Weekend fricit să ai,draga mea!
      Cu același drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  9. it's beautiful:)
    I wish you great weekend Elena!
    Kisses and hugs :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Elena:
    Te dejo estos sentires:
    Busquemos algo positivo en cada día.
    Incluso si algunos días tenemos que buscar más arduamente que otros.
    Buena Semana !!!!!
    Cariños

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Obrigado querida, Abuela
      Eu gostaria que minha querida bom fim de semana!
      Eu beijo e abraço!

      Ștergere
  11. Wonderful photos, magic!
    Happy weekend.:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Răspunsuri
    1. Mulțumesc de vizită,Ioana!
      O seară frumoasă îți doresc!
      Te îmbrățișez!

      Ștergere
  13. Minunate imagini! Weekend placut! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce imi plac imaginile miscatoare! N-am inteles niciodata cum sunt facute...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc,nici eu nu știu,dar îmi plac mult!
      O seară superbă îți doresc!
      Pupici.

      Ștergere
  15. ___!!!///.
    __( ô ô )
    oO-(_)-Oo
    █░░█...░
    █░░█...E░
    ████.....L░
    █░░█.......L░
    █░░█ .......O░ Saludos ¡Feliz Día!.. ★MaRiBeL★

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gracias querida MaRiBeL!
      Les deseo hermoso domingo!
      Te beso y te abrazo!

      Ștergere