vineri, 13 martie 2015

Vă invit la plimbare în frumoasa Scoție - Weekend frumos tuturor vă doresc!

sursa:cotidianul.ro
O zi frumoasă tuturor! 

22 de comentarii:

  1. peisaje de poveste...deosebit de frumoase locuri!
    pup Elena, w-end placut si tie! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo mulțumesc!
      Weekend minunat îți doresc!
      Îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  2. Beautiful nature, delights. Greetings and hugs

    RăspundețiȘtergere
  3. Scotia este frumos, după cum puteți vedea în imagini. Spuneți sănătate și îmbrățișa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Gica,după imagini arată super!
      Un weekend frumos vă doresc!
      Vă îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  4. Sunt niște locuri . . . de vis în Scoția ! x

    RăspundețiȘtergere
  5. Culorile sunt minunat surprinse. Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc draga mea,și mie îmi plac culorile!
      Un weekend minunat îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere
  6. ELENA,
    fantastic scenery.
    Have a nice weekend.
    Greetings.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
  7. Fantastic, beautiful photos!!
    Have a great weekend.:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you dear !! Ljiubinka
      I wish you great weekend!
      Kisses and hugs!

      Ștergere
  8. Buna Elena!
    Scotia se numara intre zonele care ma atrag, pentru ca pare salbatica. Poate chiar si este. :)
    Weekend minunat sa ai!
    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana,imaginile sunt de vis!
      Weekend plăcut să ai,draga mea!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere
  9. Peisaje mirifice...ce nu au nimic în comun cu aşa zisa sobrietate scoţiană...
    Frumos, tizo, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că va plăcut scumpa mea,Tiză!
      Weekend de poveste vă doresc!
      Vă îmbrățișez!

      Ștergere
  10. peisaje de vis... simetrii perfecte in apele limpezi. multumim draga Elena.
    Trimit gânduri bune si pupici pentru un minunat weekend! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN mulțumesc pentru gândurile tale bune!
      La rândul meu îți doresc un weekend de vis!
      Pup și îmbrățișez cu același drag!

      Ștergere