miercuri, 4 martie 2015

Cum arată oaza sud-americană Huacachina,un veritabil paradis în deșert

sursa:descopera.ro
Oaza Huacachina din sudul statului Peru este o mică lagună înconjurată de
palmieri și de dune de nisip gigantice, similare celor din deșertul Sahara.
Oaza este înconjurată de mai multe hoteluri rustice,magazine și chiar o
bibliotecă publică.
M.F.C. Ideea aparține lui CARMEN

26 de comentarii:

  1. incredibil loc!
    ma intreb cat d efacil este accesul spre acea oaza de frumusete...
    pup Elena, o zi insorita iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc scumpo!
      Eu nu am cuvinte!
      Zi plăcută îți doresc!
      Cu același drag te îmbrățișez !

      Ștergere
  2. Chiar este această oază? Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut multe minuni din Peru,dar asta este cea mai ,cea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Flori,un loc de vis!
      O zi perfectă îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere
  4. Amazing, wonderful!!
    Hugs for you.:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Super pictures ♥Elena♥!
    Hug Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks dear Criss!
      I wish you a pleasant evening!
      Kisses and hugs!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Mulțumesc Cristi,sunt de acord cu tine!
      Seară excelentă îți doresc!

      Ștergere
  7. Foarte interesant loc! Faine fotografiile! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Viata, frumusete, natura si ciudatenii :) Cat de interesant poate fi sa traiesti nu doar virtual într-un asemenea loc!
    pup draga mea. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc CARMEN,nu îmi permit nici să visez!
      O zi însorită îți doresc,draga mea!
      Pup și îmbrățișez cu mare drag!

      Ștergere
  9. O lume minunata,o altfel de lume!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Angi,un paradis în deșert!
      O zi faină îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere
  10. Ce minunatie! Daca in oaza n-o fi foarte liniste la doi pasi de aceasta... ne-ar putea asurzi liniste! :) Ador zonele desertice desi stiu ca nu m-as descurca sa supravietuiesc pe acolo. :)
    Seara minunata sa iti fie!
    Imbratisari si pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana,sunt de acord cu tine,nici eu nu m-aș descurca!
      O zi plăcută îți doresc,draga mea!
      Pupici și îmbrățișări generoase!

      Ștergere
  11. Admirabil,imagini superbe,iar tematica aleasa este una de bun gust. O seara frumoasa!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc IULISA!
      O zi pe placul tău îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  12. Ne umplem sufletul si ochii cu frumusetea si sensibilitatea pe care le tansmiti cu fiecare imagine!
    Si eu îti doresc un sfârsit de saptamâna frumos!

    RăspundețiȘtergere