miercuri, 18 martie 2015

TRANDAFIRUL NEGRU

 sursa: E-mail
M.F.C. Ideea aparține lui CARMEN
Trandafirul negru înflorește doar în localitatea HALFETI din TURCIA:
Când înflorește primăvara,are culoarea roșie-închisă,iar vara este neagră.
Este pe cale de dispariție.
O zi frumoasă tuturor!

32 de comentarii:

  1. Mie mi se pare macabru. Sunt mult mai frumoși cei pe care i-ai pus în slide-ul din dreapta.

    Happy WW, Elena ! Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Zina,sunt de acord cu tine,urăsc culoarea neagră!
      Zi plăcută îți doresc!
      Cu drag!

      Ștergere
  2. elegant dar senzatia pe care mi-o lasa e una usor apasatoare...
    pup Elena, happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo mulțumesc,îmi plac florile viu colorate!
      O zi pe placul inimii tale!
      Pup și îmbrățișez cu același drag!

      Ștergere
  3. Florile sunt frumoase oricum, chiar si negre! Totusi, nu inteleg de ce se chinuie oamenii sa obtina flori de culoare neagra, cele mai frumoase sunt tot cele in culori vii si calde!
    Sa ai o zi frumoasa, Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vulpița mulțumesc,sunt întru totul de acord cu tine!
      O zi însorită îți doresc!
      Cu tot dragul te îmbrățișez!

      Ștergere
  4. Bună dimineaţa ! Astăzi te invit la o plimbare pe malurile Mureşului şi Ampoiului.
    Să ai o zi frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
  5. O culoare deosebita pentru trandafiri. Interesante informatiile; chiar nu stiam nimic despre specia asta.
    O zi frumoasa, Elena!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicol mulțumesc,este interesantă culoarea ,dar nu pe placul meu!
      O zi senină îți doresc,draga mea!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  6. Este prima dată când văd un așa trandafir! Interesant este faptul că aparține unui singur loc ....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Gigi, este pe cale de dispariție!
      O zi bună îți doresc!

      Ștergere
  7. superbi! Trandafirii sunt flori elegante, imperiale, iar trandafirii negrii sunt fără îndoială deosebiti! Am auzit ca trandafirii din Halfeti isi schimba imediat nuanta daca sunt replantati în alta regiune -ceea ce ii face si mai speciali! Trandafirii negri de Halfeti nu se pot aclimatiza altui aer si pamânt!
    Multumim Elena draga penrtu aceasta frumoasa prezentare.
    Happy WW! ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. CARMEN mulțumesc frumos pentru comentariu!
      O zi superbă îți doresc,draga mea!
      Pup și îmbrățișez cu drag!

      Ștergere
  8. Black roses - beautiful!
    Hug - great day Crissi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks dear, Criss!
      Have a nice day you want!
      I kiss you and hug you!

      Ștergere
  9. Sunt deosebiti,dar nu pe placul meu.Nu prea imi plac florile negre.Frumos mi se pare ultimul,mai colorat un pic.Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Flori,avem aceleași gusturi!
      O zi excelentă îți doresc!
      Pupicei.

      Ștergere
  10. Îmi plac foarte mult trandafiri. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt interesanti, pacat ca sunt pe cale de disparitie.
    Seara frumoasa! xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Mihaela,poate vor face ceva să nu dispară!
      O zi perfectă îți doresc!
      Pupici.

      Ștergere
  12. Imi place mai mult cand e rosu,chiar visiniul acela inchis cu pete mai intunecate.,
    Negru...e tare sumbru chiar pentru un trandafir.
    Oricum ,e interesanta informatia.Multumesc!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi mulțumesc,este superb cel vișiniu!
      O zi senină îți doresc!
      Cu mare drag!

      Ștergere
  13. Buna Elena!
    E teribil de frumos! E atat de... gotic! :) Nuanta de rosu inchis (foto doi) e superba!
    Zile fericite iti doresc, cu drag!
    Imbratisari si pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Diana,și mie îmi place poza doi!
      O zi minunată îți doresc,draga mea!
      Cu mare drag te îmbrățișez!

      Ștergere
  14. Nu stiam ca exista trandafir negru, e superb inseamna ca e o mare minune a naturii. Delicat si special e acest trandafir negru.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ella mulțumesc!
      Oare ce parfum o avea!
      Weekend minunat să ai!
      Pup cu drag!

      Ștergere